Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim


Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłosił otwarty nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwana jest osoba na etat w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej. Kandydaci powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz prawo jazdy kat. B. Oferty można składać do 9 stycznia 2025 roku.

W ramach wymagań koniecznych istotne jest, aby aplikanci dysponowali wykształceniem wyższym oraz umiejętnością stosowania przepisów prawa. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w administracji samorządowej oraz dobre umiejętności interpersonalne. Kandydaci, którzy zdecydują się na aplikowanie, powinni również zadbać o przedstawienie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje.

Zakres obowiązków na nowym stanowisku obejmować będzie między innymi realizację zadań ustawowych związanych z funduszem sołeckim oraz współpracę z sołectwami. Do kluczowych zadań należy również monitorowanie harmonogramu działań, związanych z tworzeniem oraz realizacją funduszu. Kandydaci powinni być gotowi na pracę w dynamicznym środowisku, często pod presją czasu, co jest względnie typowe dla tego typu stanowisk w administracji publicznej.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w punkcie Informacji Urzędu lub drogą pocztową do siedziby Urzędu Miejskiego. Ważne jest, aby oferty wpłynęły w wyznaczonym terminie, a proces rekrutacji będzie kilkuetapowy. Na zakończenie każdej rekrutacji wyniki będą publikowane na stronie internetowej Urzędu.

Źródło: Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki


Oceń: Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim

Średnia ocena:4.69 Liczba ocen:15


Zobacz Także