Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Administracyjno-Technicznym Wydziału Organizacyjnego. Aplikacje są przyjmowane do 2 lipca 2025 roku. Kandydaci muszą spełnić określone wymagania, a także być gotowi do weryfikacji swoich kwalifikacji podczas rozmowy rekrutacyjnej. Szczegóły dotyczące oferty pracy zostały opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wymagania dla kandydatów obejmują wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, z czego co najmniej dwa lata muszą dotyczyć pracy w administracji samorządowej. Oprócz tego, konieczna jest znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych, a także posiadanie prawa jazdy kat. B oraz obywatelstwa polskiego. Charakteryzowanie się należy także pełnią praw publicznych oraz niekaralnością.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała odpowiedzialność za organizację eksploatacji nieruchomości, koordynację pracy konserwatorów oraz prowadzenie rejestrów wpływających skarg i wniosków. Dodatkowo, pożądane są umiejętności z zakresu komunikacji, rzetelności, a także znajomość programów graficznych. Ofertę pracy oraz szczegółowe informacje na temat rekrutacji można znaleźć na stronie internetowej urzędowego Biuletynu Informacji Publicznej, gdzie również dostępny jest formularz aplikacyjny.
Źródło: Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki
Oceń: Nabór na stanowisko inspektora w Grodzisku Mazowieckim
Zobacz Także