Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłosił nabór na wolne stanowisko inspektora w Samodzielnym Stanowisku ds. Organizacji Pozarządowych. Termin składania dokumentów mija z dniem 1 września 2025 r. Do aplikacji zapraszane są osoby spełniające określone wymagania, w tym doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie wyższe. Wszelkie formalności należy załatwić w formie elektronicznej poprzez dedykowany formularz aplikacyjny.
Osoby zainteresowane ubieganiem się o to stanowisko muszą złożyć odpowiednie dokumenty, w tym CV oraz list motywacyjny, które potwierdzą ich kwalifikacje. Wymagane jest również wykształcenie wyższe drugiego stopnia w kierunku prawa oraz przynajmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. Przy ocenie kandydatów brana będzie pod uwagę ich znajomość przepisów dotyczących działalności pożytku publicznego oraz umiejętności współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Zakres obowiązków na nowym stanowisku obejmuje m.in. opiniowanie wniosków od organizacji pozarządowych, organizowanie otwartych konkursów na realizację zadań gminy, a także tworzenie rocznych programów współpracy. Nowy inspektor będzie odpowiedzialny za utrzymywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji. Zainteresowane osoby mogą składać swoje aplikacje za pośrednictwem strony internetowej urzędowej, gdzie również dostępne są szczegółowe informacje na temat wymaganych dokumentów.
Źródło: Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki
Oceń: Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. Organizacji Pozarządowych
Zobacz Także